LEHENENGO SAIOA: 2014-10-16
Klase
honetan lauhilekoan zehar egin beharrekoak aurkeztu dikigute, hau da, irakasleak
bere proposamenen, proiektuen eta ebaluzaio irizpideen berri eman digu,
ikasgaiari sarrera emanez. zgute zer egingo dugun kuatri osoan zehar.
Irakaslearen proposamenak eta proiektuak, eta ebaluazio irizpideak.
Ikasgai
honetan gauza asko ikasteke ditugula esango nuke. Izan ere, erraza dirudien
gauza dela eman arren,haibat sekretu ditu ezkutuan. Beraz informazioari buruz, eta batez ere teknolgia
berriei buruz aritu beharko gara inbestigatzen eta hausnartzen. Teknologia ondo
erabiltzeko formazioa behar dugu gure etorkizunerako eta hori da irakasgai hau
hain garrantzitsua izatearen arrazoi nagusia.
BIGARREN SAIOA: 2014-10-23
Hala ere, aipatzekoa
da irakasleak blogarekin trasteatzen hasteko agindua eman zigula: forma ematea,
informazioa antolatzea, gauza desberdinak frogatzea blogak ematen dituen
aukerak ikusteko…
Gainera, irakasleak agindutako testuaren irakurketa eta
lanketa sakona egin behar izan ditugu, gerora blogean argitaratu ahal izateko.
Hona hemen testua irakurri eta landu ostean izandako emaitza:
-
Pentsatu beharreko galderak:
- Zer dela eta ematen zaie hainbesteko pisua edo garrantzia IKT-ei gaur egun? Zeintzuk dira garai honetan IKT-ak indar handiarekin sartzearen faktore edo arrazoi nagusiak?
- Zer dela eta ematen zaie hainbesteko pisua edo garrantzia IKT-ei gaur egun? Zeintzuk dira garai honetan IKT-ak indar handiarekin sartzearen faktore edo arrazoi nagusiak?
- Zeintzuk esango zenituzke direla IKT-ak erabiltzearen
ondorio onuragarriak? Eta klategarriak?
Gainera,
bost hitz gako azpirratu edo aukeratu ditut testu honetan, niretzat garrantzirik
handiena zuten hitzak alegia:
- Teknologia berriak
- Modernizazioa eta garapena
- Zulo digitalak
- Eskola 2.0
- IKT
Azkenik, testu honen inguruko sintesi labur bat idatzi dut:
Gaur egun, modernizazioa eta garapena direla eta, teknologiaren sormen eta erabilera berriak datoz, hezkuntza programa eta metodologia berriak prestatuko eta sortuko dituztenak.
- Teknologia berriak
- Modernizazioa eta garapena
- Zulo digitalak
- Eskola 2.0
- IKT
Azkenik, testu honen inguruko sintesi labur bat idatzi dut:
Gaur egun, modernizazioa eta garapena direla eta, teknologiaren sormen eta erabilera berriak datoz, hezkuntza programa eta metodologia berriak prestatuko eta sortuko dituztenak.
Teknologiaren aberastasuna etorriko da, hezkuntzan erabili beharko dira; izan
ere, gero eta jende gehiagok erabiltze duenez, garrantzia hartuz doa, gure
etorkizunaren parte izatera ailegatuko delarik.
Orduan, hezkuntza berrikuntza gertatu behar da, zulo digitalak saihestezko, ikasle guztiok IKT eredu bat jasotzeko eta izateko eta irakaste-ikaste prozesu berri bat sortzeko.
Orduan, hezkuntza berrikuntza gertatu behar da, zulo digitalak saihestezko, ikasle guztiok IKT eredu bat jasotzeko eta izateko eta irakaste-ikaste prozesu berri bat sortzeko.
HIRUGARREN SAIOA: 2014-10-30
Klase honetan, hezkuntzaren inguruko hausnarketa bat
ikusi dugu You tuve-n. Hausnarketa hau Maria Acaso irakaslean egina izan da.
Aipatzekoa da, Mariak eginiko hausnarketa analizatzen eta ikertzen aritu
naizela, berak sortutako web- orrialdea adi behatuz. Nire blogeko bisitariek,
web hori bisita dezakete hurrengo esteta
edo linkean klik egininez: http://www.mariaacaso.es/
http://www.mariaacaso.es/ |
Maria Acasok azaltzen du nola
egiten duen lana metodologia berriak ikertzen eta proposatzen. Berak
dioenez, hezkuntzan bost ezinbesteko
puntu azaltzen dira, hezkuntzan ikaragarrizko garrantzia duten bost puntu,
alegia. Irakasle orok puntu horien inguruko hausnarketa sakona egin behar du,
apurtuta dabilen sistema berriro berreraiki ahal izateko. Jarraian bost puntu horien nondik norakoan
azalduko dizkizuet:
- Boterea:
Irakasleak, irakasle bezala, klasean botere autoritarioa sufritzen du. Mariak
dioenez, botere autoritario hori izatetik, botere demokratikora pasatu beharko
ginateke, irakasleek elkar lan eginez eta ikasleek ardurak hartuz.
- Inbisibilitatea: Era
erreflexiboan hasi behar gara lan egiten, era automatiko batean lan egin beharrean.
Horretarako,hausnartuz egin behar dugu
lan, eta geure burua kuestionatu beharko dugu. Zer nolako irakasleak gara?
Geure buruari planteatu beharko diogu gure diskurtzoaren nondik norakoak zeintzuk
diren.
- Denbora eta
espazioa: Espazioa zurruna baldin bada, horrekin apurtu beharko dugu.
Horrela erredlexibitatea baimentzen duen espazio flexible baten parte izango
gara. Gainera, denboraren poderioz, IKT-ek indarra lortuko dute, horren
eraginez pixkanaka-pixkanaka hauek hezkuntzan barneratu behar ditugu.
-
Informazioa: Informazioa eta informazio iturriak aldatu beharrak daude.
Informazio iturri desberdinak kontrastatu beharra dago.
-
Ezagutzak: Aldatu beharko dugu ezagutzaren trataeraren funtzioa. Ikaslea hartze
sistema batetik, ekoizpen sistema batera pasatuko da,h orretarako, proiektuen
metodologia erabiliz.
Aialaren, Ziortzaren, Haizearen eta Olaiaren taldeak ikaskuntza-estrategien definizioari buruz hitz egin du. Haien ezberdintasunak markatu dira hitz egiteko eta entonazioaren eran. Movie maker erabili egin dute.Talde honan lana ere oso ona izan da, gainerakoena bezala.
LAUGARREN SAIOA:
2014-11-6
Aste honetan ez dugu IKT-ko saiorik izan,
ezta gainontzeko irakasgaienak ere ez. Horren ordez, modulu astea izan dugu. 3.
Modulu honek interesgarria ematen du, jorratu behar dugun gaia ondare kulturala
delarik. Gaia oso interesgarria da, izan ere, gure herriaren nortasuna
markatzen duen irizpideetako bat da, lanaren gai.Horregatik, oso garrantzitsua
da eskolatik umeei gai horren inguruko inforazioa ematea eta haiek hori barneratzea.
Etorkisunean gure herri nortasuna desagertzerik nahi ez badugu, gure ondorengoei gure ohituren, tredizioen, eraikuntzen…berri eman behar diegu, gure ondorengoek berdina egin beharko dutelarik.
Etorkisunean gure herri nortasuna desagertzerik nahi ez badugu, gure ondorengoei gure ohituren, tredizioen, eraikuntzen…berri eman behar diegu, gure ondorengoek berdina egin beharko dutelarik.
Beraz, laburbilduz, aste honetan gure inguruko ondare-
kulturalaren inguruko informazioa jasotzeari ekin diogu, gerora informazio hori proiektuan nola
sartu pentsatuz eta hausnartuz.
BOSGARREN
SAIOA:2014-11-13
Aste honetan, saio magistralean ikasketa
gurpilaren aurkezpenak izan ditugu. Aurkezpenak espèktazio handia izan dute nire ustez,izan ere,
lehendabiziko aurkezpenak ziren eta gainerako taldeek bertan egon nahi zuten,
haien aurkezpena egin ahal izateko beharrezko zituzten ideiak hartzeko. Gainera,
talde bakoitzak bere ekarpen pertsonalak
adierazi ditu.
Lehenengo aurkezpeneko gaia gizartearen eta hezkuntzaren aldaketei buruzkoa
izan da, teknologia berrien desabantaila nagusiak barne hartuz. Gaur egun,
debate handi bat dago IKT-en inguruan. Izan ere, hauek hezkuntzara egokitu
behako liratekeen ala ez, hor dago gakoa. Nire ustez, bai. Gizartea aurrera joan ahala, hezkuntza eta gizarteak ere aurrera jarraitu behar dute. Hau
da, ezin ditugu XX. mendeko teknologia
eta metodologia berak izan XXI. mendeko ikasleekin.
Bigarren aurkezpenean taldekideek esan beharrekoak teknologien eraginen
inguruan esan dituzte. Taldekideak hurrengoak izan dira: Esther, Gontzal,
Mirene eta Maider. Esan dutenez, teknologia berrietan informazio asko izateak ez
du esan nahi, teknologiak bilatutako informazioa azalduko digunik. Teknologiak
ez digu ezer azalduko, informazioa beste era batera ikasteko aukera emango
digu.
Hirugarren
aurkezpena Asierrek, Larak eta Joanek egin dute, aurkezpen hau teknologia berriei
buruzkoa izan da, bereziki, beraien abantailetan eta desabantailetan zentratuta
dena. Batez ere, IKT erabiltzerakoan informazioa tratatzeko erak azaldu dizkigute.
Laugarren aurkezpenean Bauman filosofoari buruz hitz egin dute. Baumanek hainbat teoria aurkeztu zituen, eta eurek horietako hainbat azaldu dizkigute. Aurkezle honek zioenez, hezkuntzan IKT tresna berriak erabili behar ditugu, eta era berean, irakasleak prestakuntza jakin bat izan beharko luke, hezkuntza ondo joan dadin.
Laugarren aurkezpenean Bauman filosofoari buruz hitz egin dute. Baumanek hainbat teoria aurkeztu zituen, eta eurek horietako hainbat azaldu dizkigute. Aurkezle honek zioenez, hezkuntzan IKT tresna berriak erabili behar ditugu, eta era berean, irakasleak prestakuntza jakin bat izan beharko luke, hezkuntza ondo joan dadin.
Azkenik, Nereak, Danielek, Aingeruk, Jonek, eta
Unak aurkeztu dute haien lana. Hezkuntzaren funtzionamendua izan da haien gaia.
Hauek, esan dute, hezkuntza ikerketatik bakarrik hobetu ahal dugula. Ez badugu
frogatzen ez dugu inolako hobekuntzarik lortuko. Gainera, garai honetako
hezkuntzaren korronte batzuk azaldu dizkigute, hala nola, soziokonstruktibismoa,
konduktismoa …
Esan behar dut, aurkezpen oso onak ikusi ditugula eta hurrengo klasean, beste aurkezpen batzuk izango ditugula.
Esan behar dut, aurkezpen oso onak ikusi ditugula eta hurrengo klasean, beste aurkezpen batzuk izango ditugula.
SEIGARREN SAIOA: 2014-11-20
Aste honetan, aurkezpenen bigarren txanda izan dugu.
Honakoa da taldeek egin dutena:
Lehenengo aurkezpena, Anderrena,
Anerena, Josurena eta Xabierrena izan da. Hauek gure gizarteari buruz hitz egin
dute. Haiek esan dutenaren arabera, gure gizartea pantailen gizartea da, behin
eta berriro ateratzen dira pantailak gaur egun. Gainera pantaila hauetatik
hainbat informazio jasotzen dugu, guretzako garrantzitsua den informazioa,
alegia. Ni oso ados nago esan dutenarekin eta la nona egin dutela uste dut.
Ondoren, Izaro, Marina Aitziber eta
Hilargi animatu dira aurkezpena egitera.Haiek bideo bat egin zuten haien gaiari buruz. Egia
esan, ideia ona bat da bideo bat egitea, IKT erabiltzen ari direlako. Beraiek
aipatu zuten informazio partehartzea eta komunikatzea egin behar da, eta honen
bidez, inteligentzia eta jakinduria lantzen dira.
Hirugarren aurkezpena hezkuntzaren gaitasuna
eta haren ibilbide historikoei buruz izan da. Uste dut,gai hau guztiok eman
dugula geure graduan zehar. Horretaz aparte, esan behar dut talde honek oso
ondo egin duela, eta teknika berriak ikasteko aukera eman digute.
Ondoren, bi Asierrek, Josuk eta
Laurak web 2.0ri buruz hitz egin digute. Hasiera batean kontzeptua
definitzen saiatu dira gerora gehiago sakontzako. Oso interesgarria iruditu
zait, komunikatzeko gaitasuna teknologia berrien bidez azaldu digutelako eta
kontzeptu orokor bat eman dutelako.
Laugarren
aurkezpena, Agueda, Alazne, Ion eta Aimarrek egin dute. Interesgarria iruditu
zait, youtube-ra eskegi zutelako haien aurkezpena, eta oso erakargarria izan
delako. Aipatu behar da bideoa oso ona izan dela, izan ere, batzutan audioak
edo irudiak txarrak dira, baina haien kasuan oso la ona egin dute.
Azkenaurreko
aurkezpena, Josuk, Eloiek, Ekaik, Itziarrek egin dute. Talde honek ere gaitasun
digitalari buruz hitz egin du. Talde honek ere oso aurkezpen ona egin du eta
asko gustatu zait haien lana
Amaitzeko, esan behar dut, jarrera ona izan dela klasean, jarrera aktiboa
izan du jendeak, bereziki dokumentatzaileek.
ZAZPIGAARREN SAIOA:2014-11-27
Ostegun honetan, azken
aurkezpenak izan dira, eta azken gaiak aurkeztu dizkigute eta dizkiegu.
Lehenengo aurkezpena, hurrengo
hurrengotaldeak egin du: Itziarrek, Markelek, Eiderrek eta Mikelek osatutako
taldeak. Bideo baten bidez aurkeztu
dute, eta beraien aurkezpena IKT-en albabetizazioa eta bere dimentsioei
buruzkoa izan da. Oso la nona burutu du talde honek.
Hurrengo aurkezpenean, Andrea,
Naia, Amaia eta Gorka egin dute Eskola 2.0-ri buruz hitz egin dute. Power point
bideo bat erabili dute. Aipatu behar dut oso la nona egin dutela eta aurkezpena
oso erakargarria suertatu dela.
Aialaren, Ziortzaren, Haizearen eta Olaiaren taldeak ikaskuntza-estrategien definizioari buruz hitz egin du. Haien ezberdintasunak markatu dira hitz egiteko eta entonazioaren eran. Movie maker erabili egin dute.Talde honan lana ere oso ona izan da, gainerakoena bezala.
Hurrengo taldea Eiderrena,
Junkalena, Iñakirena eta Tatianarena izan da. Haien aurkezpenean
IKT-teknologiak erabili dituzte. Informazio ugari ipini du, horrexegatik gaia
sakontzeko aukera gehiago izan dute. Hauek eskola 2.0ri buruz hitz egin dute,
eta oso lan ederra egin dute.
Ondoren, gure aurkezpenaren
aldia iritsi da. Iraitz, Amets, Leire
eta lauron aldia. ikaskuntza gurpilaren azken aurkezpena egin dugu. Aurkezpena
Emaze programa batekin egin dugu, eta eta bertan gure audioak sartu ditugu. Oso
gustora ritu gara talde lanean eta azkenengo emaitza ona izan dela usted ut.
Gainera ikusleek gure aurkezpena errespetatu dutela uste dut.
Aurkezpena egiten azken taldea Unaik, Nereak, Germanek eta Cristinak osatutakoa izan da. Talde honek, aurreko taldeak bezala, eskola 2.0-ren inguruko aurkezpena egin du. Aurkezpena Power Point bidez egin duteeta oso erakargarria suertatu da. Lan ikaragarri egin zuten, hori aurkezpenean garbi ikusi delarik.
Taldeen aurkezpenak eginda, dokumentatzaileen aurkezpenak ikustea besterik ez ziren geratzen.
ZORTZIGARREN SAIOA:2014-12-4
Aste honetan modulu astea izan
duru, beraz, ez dugu irakasgairik izan. Aste hau modulu lanerako egin behar
genuen bideoa grabatzeko erabili dugu. Aipatzekoa da oso aste gogorra izan dela
izan ere herri ezberdin askotan egon gara grabatzen eta oso lan gogorra egin
behar izan dugu lana behar bezala osatzeko.
BEDERATZIGARREN SAIOA:
2014-12-11
Aste honetan, dokumentatzaileek haien sitesak eta blogak
aurkeztu dituzte. Nabaria izan da lan ikaragarria egin dutela, izan ere, talde
asko ginen eta bakoitzak lan handia egin
dugu. Aipatzekoa da IKT-en erabilera oso egokia eta aberatsa egin dutela, izan
ere, baliabide on ugari erabili dituzte. Aurkezpenak oso onak izan ziren eta
ikusleak jakin minez aritu ziren aurkezpen guztietan zehar. Laburtuz, oso la
nona eta aberatsa egin dute, bai eduki aldetik, baita baliabide teknologikoen
aldetik.
HAMARGARREN SAIOA: 2014-12-18
Gaurko klase teorikoa, urteako azkena izan da. Gaurko
klasean, dokumentatzaileen azken taldeak bere lana arkeztu du, aurkezpenei
bukaera emateko. Saioa lasaia izan da, urteko azkena izanaren eraginez.
Aurkezpen ostean bideoak ikusi ditugu, ikasitakoaren inguruan, alegia. Gaur
entregatu nehar izan dugu, gure autoebaluaketa tea taldekideen koebaluaketak.
Irakasgaiarekin bukatzeko, irakaslea ebaluatu dugu. Besterik gabe, zaindu
zaitezte lagunok eta hurrengora arte.
Zorionak eta urte berri on!
No hay comentarios:
Publicar un comentario